Viennalife, Cumhuriyetin 100. yılında “Yeni Dönem, Yeni Heyecan” ilkesiyle 25. yılını kutladı
Viennalife, Cumhuriyetin 100. yılında 25. yılını “Yeni Dönem, Yeni Heyecan” ilkesiyle kutladı.
Cumhuriyet ‘ Kuruluşunun 100. yılında iş dünyası hem kurum içinde hem de kurum dışında çalışmalar yapıyor. O Birçok proje ve etkinlikle Cumhuriyet coşkusuna ortak oluyor. Eylül sonu itibarıyla Türkiye ‘ %11,29 pazar payı ‘ ay son 10 yılda artıyor n ve h En hızlı büyüyen hayat sigortası şirketi Viennalife, ‘Yeni D’ O ‘Yeni Heyecan’ ilkesi doğrultusunda Türkiye pazarındaki 25. yılını ve Cumhuriyetin 100. yılını Viennalife Satış Konferansı’nda coşkuyla kutladı.
Merkez ve Doğu Avrupa O üçüncü sigorta grubu
satmak iş konferansı iç T’de Türkiye ‘ Viennalife Y geliyor O Yönetim Kurulu Lideri Peter Thiring, Şirketin bugüne kadarki başarısı O Nisan 2022’deki başarısını övmek Viyana Sigorta Grubu b Organizasyona katılmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Türkiye pazarına O neme dokunmak Peter Thirring’den inerken, “ Farklı coğrafyalarda farklı pazarlarda faaliyet göstermek O Biz küresel bir oyuncuyuz. Gelecek yıl 200.yılımız olacak O Başarımızı kutlayacağız. sigorta mezhebi O runenin k’si O Sigorta sektörü bir şirketler topluluğu olarak Türkiye’de giderek artan bir ivmeyle büyüyor. O runede O “Önde gelen oyuncular arasında olmaktan gurur duyuyoruz” dedi.
e yükseliş O Sonunda %20 nem ‘ 100.000’in üzerinde pazar payı hedeflenmektedir.
sigorta mezhebi O Ürün son yıllarda büyüme ivmesini korumuş ve finans sektöründe yükselişe geçmiştir. O Ürün kategorisinde bankacılıktan sonra ikinci sırada yer aldı. O Viennalife CEO’su Uğ tarafından yönetildi senin tozun Konferansta 2030 vizyonunu paylaşan Şekerli, şirketin geçirdiği aşamalardan da bahsetti. Kurumsal çağda Viennalife’ın gelişimi am O 2018-2023 yıllarını iş geliştirme perspektifinden yorumlayan “Başarılı O Buna “nem” adını veren Tozşekerli:
“Şimdi O bugün ‘yüksel’ O nem ‘ orada. Ne kadar süreceğini tahmin etmek mümkün n’de Bu olmasa bile O Kriz bittiğinde Türk hayat sigortalarında böyle bir şey olmayacak O benzeri görülmemiş bir başarıya ulaşacak. Bizim de yüzde 20’miz var ‘ Kendimizi 100 binin üzerinde bir oranla pazar lideri olarak konumlandıracağız” dedi. Bu amaca, şirketin geçmişteki başarılı performansı ve bilimsel öngörüleri sayesinde ulaşılmaktadır. O Bunu kendi yöntemlerine göre belirlediklerini belirten CEO, şunları kaydetti: O Böyle müşteri odaklı, adil ve başarılı bir firmanın üyesi olmaktan gurur duyduğunu belirtti. O İzlerini tamamladı.